Bestelling

Alles over jouw bestelling
Wil jij graag een bestelling plaatsen maar ben je nog niet zeker van de stof en kleur? Vraag dan hieronder stofstalen aan! Heb je al een bestelling geplaatst en heb je hier nog vragen over of wil je iets wijzigen? Hieronder lees je hoe je bepaalde zaken kunt regelen.
Direct zelf regelen
Meestgestelde vragen
Wat is de status van mijn bestelling?
Wat is de status van mijn bestelling?
We doen er alles aan jou zo snel mogelijk te laten genieten van een zorgeloze nachtrust. Tot het zover is, houden we je per e-mail stap voor stap op de hoogte van de status van jouw bestelling. Ook als er iets wijzigt in de bezorging van je bestelling.
Vanwege de aard van ons speciale productieproces kunnen wij de levertijd niet altijd precies inschatten, waardoor de levering eerder of later kan plaatsvinden dan de verwachte leverweek. Meer daarover lees je onder het kopje 'Hoe komt het dat mijn bestelling langer onderweg is dan gepland?'.
Hoe komt het dat mijn bestelling langer onderweg is dan gepland?
Hoe komt het dat mijn bestelling langer onderweg is dan gepland?
Bij het plaatsen van de bestelling krijg je een zo zorgvuldig mogelijke indicatie van de week waarin je de bezorging van jouw bestelling kunt verwachten. Hoewel we dat met de grootste zorg doen, kan het gebeuren dat de uiteindelijke bezorgweek anders is dan we vooraf hadden ingeschat. Door externe factoren waar wij geen invloed op hebben, kan het langer duren voordat je bed ons distributiecentrum bereikt dan gepland. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk te laten genieten van je nieuwe aankoop. Tot het zover is, houden we jou zo veel mogelijk op de hoogte van de status van jouw bestelling. Heb je in de tussentijd een vraag over je bestelling? Neem dan contact op via het contactformulier: 'Status van mijn order'.
Waar kan ik stofstalen aanvragen?
Waar kan ik stofstalen aanvragen?
Bij Swiss Sense stel je jouw slaapsysteem helemaal naar wens samen. Daar hoort natuurlijk ook de stofsoort en -kleur van jouw dromen bij. Wij helpen je graag met het vinden van de perfecte stof. Stofstalen aanvragen >
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Online aankoop
Wanneer je jouw bestelling wil wijzigen geef dit dat zo spoedig mogelijk, bij voorkeur binnen drie dagen na het plaatsen van de bestelling, door. Als gevolg van de wijziging kan het zijn dat de verwachte levertijd wijzigt. Dit kun je doen via onze afdeling Online Sales. Ze zijn bereikbaar via het telefoonnummer 085 0687 500 of stuur een e-mail via het contactformulier.
In het geval van speciaal volgens jouw wensen geproduceerde artikelen bestaat de kans dat de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Indien je in dat geval toch wenst te annuleren kunnen wij annuleringskosten in rekening brengen. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om een hoofdbord dat is gehalveerd of verkleind naar jouw wensen.
Winkel aankoop
Mocht je onverhoopt nog iets willen wijzigen aan je bestelling, dan willen wij je er graag op wijzen dat dit enkel mogelijk is binnen twee dagen na aankoop. Na deze twee dagen zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.
Het filiaal van aankoop, zie winkels in Nederland. voor alle contactgegevens, informeert je graag over de mogelijkheden van het wijzigen van jouw bestelling.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Online aankoop
Voor levering kun je de bestelling schriftelijk annuleren of herroepen door een brief te versturen naar Swiss Sense, afdeling Online Sales, Jagersveld 15, 5405 BW UDEN (NEDERLAND) of een e-mail te versturen via het contactformulier. Vermeld duidelijk de volgende gegevens in je bericht:
ordernummer;
naam;
adresgegevens;
reden van annulering (niet verplicht).
Indien je een bedrag hebt aanbetaald, betalen wij dit bedrag zo snel mogelijk, in elk geval binnen 14 dagen retour.
In het geval van speciaal volgens jouw wensen geproduceerde artikelen (maatwerk) bestaat de kans dat de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Indien je in dat geval toch wenst te annuleren of herroepen kunnen wij annuleringskosten in rekening brengen. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om een hoofdbord dat is gehalveerd of verkleind naar jouw wensen.
Winkel aankoop en maatwerk artikelen
Als je annuleert, ben je een schadevergoeding verschuldigd aan ons. De schade bestaat uit de brutowinstmarge (vaste en variabele kosten, winstopslag), verminderd met niet gemaakte variabele kosten. De hoogte van de schadevergoeding is afhankelijk van het product en of het product bestelt is en/of klaar is voor levering. Meer informatie over (de hoogte van) annuleringskosten in de woonbranche is te vinden op www.cbw-erkend.nl.
Annuleren is niet mogelijk:
bij de aankoop van een showroom- of B-keuzemodel, tenzij anders is afgesproken;
voor het deel van de overeenkomst dat al is uitgevoerd en/of geleverd.
Bedtextiel dat je in een Swiss Sense winkel hebt gekocht, kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer het product ongebruikt, ongeschonden en in de originele verpakking wordt geretourneerd. Producten zoals hoofdkussens en dekbedden mogen wegens hygiënische redenen niet beslapen zijn. Meer informatie over retourneren kun je hier vinden.
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Wijziging van het bezorgadres is in overleg met ons mogelijk. Dit kan er wel toe leiden dat wij een nieuwe leverdag met je moeten afspreken. De reden hiervan is dat leveringen per postcodegebied ingepland worden, waardoor we de planning moeten aanpassen als het bezorgadres wijzigt. Dit is niet van toepassing op bestellingen van bedtextiel.
Om het afleveradres te wijzigen kun je het best gebruik maken van het contactformulier. Kies als onderwerp ‘Overig’ en vermeld in je bericht het oude en nieuwe adres. We sturen je een bevestiging zodra het adres is gewijzigd. Je kunt de wijziging ook doorgeven door te bellen op telefoonnummer 085 0687 777 op maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.30 uur.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Wil jij jouw bestelling retourneren? Dit kan binnen 14 dagen na levering van jouw bestelling. Hier lees je alles over retourneren.
Is het mogelijk om mijn bestelling later te ontvangen?
Is het mogelijk om mijn bestelling later te ontvangen?
Kunnen afbeeldingen van producten afwijken van het werkelijke product?
Kunnen afbeeldingen van producten afwijken van het werkelijke product?